بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

مسی از آسمان هدایت می‌شود

  • کد خبر: ۱۴۰۴۰۵
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
مسی از آسمان هدایت می‌شود
آبی و سفیدهای آمریکای جنوبی تیم محبوبی هستند و بدون شک قسمت عمده هواداران فوتبال در مسابقه فینال، برای این تیم سوت و کف خواهند زد. اما داستان فقط آرژانتین نیست. امسال همه چیز حول یک نام می چرخد، لیونل مسی!

حبیب زهرایی | به گزارش شهرآرانیوز، دو سال بعد از درگذشت تلخ شیرین ترین فوتبالیست تاریخ، حالا لیونل مسی بعنوان جانشین خَلَفَش در آسیا می درخشد. مسی قبل از جدال جذاب آلبی سلسته با لاله های نارنجی در مصاحبه ای گفت: «مارادونا از بهشت ما را حمایت می‌کند» و حالا به نظر می رسد دست خدا از آسمان این بار بیشتر از همیشه همراه آرژانتینی‌هاست.
آرژانتین انرژی خاصی دارد و از اول جام تا اینجای کار در هرمرحله به تکامل رسیده و به نظر می رسد الان و در فینال به پختگی کامل رسیده است. این تیم با یک نتیجه فاجعه بار مقابل عربستان کار را شروع کرد، اما نابغه از بازی دوم دست به کار شد و ماموریت اصلی اش را به بهترین نحو ممکن اجرا کرد. حالا اما گام نهایی است و مسی و دوستانش باید کار را تمام کنند. این تیم سال 2014 هم یک بار در این موقعیت قرار گرفت اما آرژانتین امسال چند فرق عمده با تیم سال 2014 دارد. در تیم امسال آلبی سلسته همه بازیکنان برای مسی بازی می کنند، این اتفاق در چندین و چند مسابقه به خوبی خودش را نشان داد و امروز کسی در صحت آن شکی ندارد، در حالی که سال 2014 داستان به کلی متفاوت بود و همه منتظر بودند مسی برای آن تیم معجزه ای بکند. تیم سال 2014 ستاره هایی داشت که شاید هرکدام شان به تنهایی می توانستند نتیجه یک بازی را نغییر بدهند. از آگوئرو و هیگواین گرفته تا لاوتزی و انزو پرز. اما تیم امسال آرژانتین یک ستاره دارد و آن هم کسی نیست جز لیونل مسی.
یک بار دیگر تصاویر قهرمانی آرژانتین در کوپای سال گذشته را مرور کنید و شادی بازیکنان این تیم را ببینید. همه بازیکنان ای یک اتفاق خوشحال هستند و آن هم قهرمان شدن مسی در این جام است. همه مصاحبه ها حول همین داستان می چرخد و یکشنبه شب هم احتمالا یک بار دیگر آبی و سفیدهای آمریکای جنوبی برای شاد کردن لیونل مسی، جان های شان را وسط بگذارند.
برنده مطلق توپ طلای فوتبال جهان که 7 بار این عنوان را خودش اختصاص داده، به هرافتخاری که اراده کرده است رسیده و حالا تنها جای یک جام در ویترین او خالی است. تقریبا یک سالی از فتح کوپا آمریکا می گذرد و شاید قطر آخرین جایی باشد که مسی برای کسب یک جام خودش را به آب و آتش می زند. مسی همین حالا هم در تاریخ جاودانه است اما برای آن که کسی جرات شک کردن به این عنوان را هم نداشته باشد، لازم است عکس او را با جام جهانی هم ببینیم. تصویری که بسیاری از آرژانتینی ها برای دیدن آن لحظه شماری می کنند.
یکشنبه شب بدون شک مارادونا هم برای قهرمانی آرژانتینی ها از آسمان دست به کار می شود و شک نکنید ردپای او را در زمین چمن لوسیل خواهید دید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->